Reservtank


Igår var jag tröttare än en nyfödd bebis när jag kom hem efter 10timmars jobb + TRÄNING. Men hade ändå mardrömmar och klarvakenhet på besök natten igenom. Klockan sex i morse fick jag nog och tog en morgonpromenad i det april liknande Skellefteå. Kan inte komma på sist det regnade i Februari, om det överhuvudtaget inträffat tidigare? Hur som haver så bildade sedan kaffet, den varma havregrynsgröten tillsammans med lite lugn musik en perfekt förmiddag i min vita morderna lilla lägenhet! 

Klockan 8.45 var jag iväg och klippte håret. For även och besiktigade min lilla pärla (SOM GICK IGENOM!) och handlade med mamma. Nu ska jag ta tre djupa andetag innan en 16-21 tur på jobbet väntar. Känner redan nu att min reservtank är i full gång, så jag måste stanna upp lite så bensinen inte tar slut innan 21.00 ikväll.. Good luck Julia Jonsson höhöhöhöhö! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback