Måndagmorgon I love you


Vaknade redan klockan åtta i morse och var helt utvilad (efter nio timmars sömn hehe). Så då klädde jag faktiskt på mig och gick en morgonpromenad i det fina Norrland. Var perfekt temperatur ute och jag trivdes. När jag kom hem slog jag igång kaffet, tryckte på skön musik och lagade till frukost... Jag tänker fortsätta hela förmiddagen i samma lugna stil - nu ska jag tillexempel se "tjockare än vatten" på SVT PLAY och bara ha det chill. 

I eftermiddag väntar ett 2 timmar långt möte och sedan 16-21 jobb. Jag kanske är lite störd i huvudet? men jag längtar nästan till jobbet, få ta hand om dem goa människorna, surra med arbetskamraterna och bara göra tusentals goda gärningar:) Hihi och alltså, mina framtida planer på att bli Skolsköterska blir bara mer å mer aktuella trots att det är fyra års plugg och allt det där. Tror verkligen jag skulle älska det jobbet!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback