Måndag när den är som bäst

Klockan 14.00 brände jag och Elin av ett svettigt tabata pass. Det är så fantastiskt att pressa gränserna. Att göra en armhävning till, fast man egentligen inte orkar. Eller öka takten lite extra i mounten climbe, fast pulsen redan är i taket. Jag gillar det verkligen. Gillar att bli bättre (samtidigt som det är viktigt att vara nöjd)... Idag avslutade vi passet med jägarvilan i 10 minuter;) Benen är helt slut nu, helt jäkla slut!! 

Men som alla redan vet: Förutsättningar till att ta nya rekord och pressa sig själv inom träning är att man äter och sover bra. Annars skadar man bara kroppen. Så det så! 

 Efter träningen drog jag och Elin å veckohandlade. Jaoooo, nu är det time for me att äta middag så jag får ut någonting av dagens träning. Därefter ska jag vila i soffan hela kvällen. Tjockare än vatten är det på SVT1 klockan 21.00 - ett riktigt, riktigt bra program!! 
 



Kommentarer

Märkt av att man relaterar mycket till musik direkt man hör en mening tex nu "Tjockare än vatten". Det får mig direkt att tänka på en låt Black Label Society - Blood is thicker then water. Eller äre bara jag som får dessa reflektioner ? :P

Svar: Haha det ligger något i det du säger;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback