Måndaaaaag

 
Jag träffade JuliaHolmlund klockan åtta i morse för att promenera 7km promenaden i världens halkigaste och slaskigaste väder. Det var trevligt att träffa flickan, blir full av positiv energi varje gång vi ses. Eller, det blir jag såklart av alla mina vänner. Men ibland är det så tydligt!!... När jag kom hem igen åt jag frukost och planerade dagens kommande tabatapass. Gör dig redo Elin;)... Vadå skön start på denna Måndag? Har en bra känsla i kroppen. Detta blir en fin vecka, det blir de <3




Kommentarer

<3

Svar: Du är en sån underbar människa. hoppas du är medveten om det!!!
Julia Jonsson

» Malin

Gud vad fint du lägger upp det Julia! När jag försöker mig på sånt liknar det snarare som om en bomb exploderat :P

Svar: HAHAHA en bomb som exploderat, så rolig du är!!! xD
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback