Make a move

 
J A G - K A N  J U - V I S S T! 

Om det är okej att vara stolt över sig själv, så är det precis vad jag är just nu. Jag har endast jobbat två veckor på det nya jobbet & i dag har jag bara haft sprillans nya vikarier till undsättning. Så jag fick faktiskt agera ledare och ta det största ansvaret. Styra och ställa lite;). Fick även den stora äran att ta alla blodsocker, blodtryck och ge mediciner å injektionssprutor - Jag älskar faktiskt att göra sånt, känner mig så professionell hehe! Dessutom har vi haft en jätte härlig, lugn och kontrollerad stämning över avdelningen under hela dagen. Wow! Jag är helt enkelt jätte stolt över mig själv(a) Ska fira med vanilj kesella och fruktsallad ikväll! ;D

Den bästa känslan som finns är att lyckas. Speciellt om man är lite nervös innan.

Efter jobbet åkte jag iväg till gymmet och ställde mig på Crosstrainern med bra musik i öronen. Jag var mer taggad än vanligt och kämpade på med ett leende. Förstökte se hur högt jag kunde pressa pulsen, hehe. Gick alldeles utmärkt. Sedan hann jag träffa både Elin och Ida på gymmet, så jag fick höra om gårdagens medlemsfest som jag missade;) huh!!!



Kommentarer

Att vara stolt över sig själv är en av de viktigare sakerna. Känslan man får när man klarat av något fast man varit lite orolig innan den är obeskrivlig! =) Sen tankarna efteråt som kommer "Fasiken jag kan ju det här" =) är så skönt!

Svar: Du har så himla rätt i det du säger!!! Hoppas allt e bra:)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback