Livet är en gåva

Gick upp 05.00 i morse för att (i lugn och ro) dricka kaffe, göra mig i ordning och stöka undan innan jobbet. Vi hade fått en ny elev på avdelningen. Hon och jag har teamat idag och dragit hem massor av guldstjärnor. Sååå duktiga vi varit:D Jag tycker det är super roligt att ha elever och inskolningar, ska fortsätta med det!! Efter jobbet drog jag en sväng till gymmet (bra musik taggade igång mej rejält!) Å efter det åkte jag till min hjälte. Min farfar. Vi var å handlade och fikade sedan hemma hos honom. Han kokar det godaste kaffet i världen och är världens bästa människa:D. Tiden drog iväg och min tänkta halvtimme hos farfar blev snabbt två timmar hehe;D 

Nu ska jag läsa om utbidningar och annat. Vet inte vad som hänt med mig? Men allt känns så lätt just nu, jag är oftast lycklig ända in i hjärtat, taggad på framtiden & jag känner att den gamla Julia i princip är tillbaka. DEN KÄNSLAN!!



Kommentarer
» elin

DEN känslan, den är du så värd ♡

Svar: Tack älskade vännen. <3
Julia Jonsson

» Jenny

Så kul att du hamna hos oss på Dammen :). Hoppas att du trivs:). Har inte varit där på en vecka nu , är på ett annat äldreboende oxå :), hela dammen:)

Svar: Jobbar på avdelning 5! Trivs kanonbra. Hoppas verkligen att vi ses i framtiden! Ha en fin lördag Jenny, kram !!!:)
Julia Jonsson

» Jenny

Så kul :). Avdelningen jag känner mig mest "hemma" på ;). Det gör vi nog :). Ha en bra kväll :). Kram


Kom ihåg






Trackback