Helg

Igår var det fredag. Jag åt hemma hos Mamma och Pappa. Sedan for vi hela familjen och såg Jesus christ superstar. Blev knäppta på vimmelbild, vilket jag ångrade så fort bilden åkte upp på internet. Förövrigt var musikalen faktiskt himla bra. Jag och Emil skämde dock ut oss i sinne med våra skrattanfall efter skrattanfall under halva musikalens gång. Men sådant är livet liksom. hehe.Sov sedan hemma hos mam&pap:)

Idag är det lördag. Jobbade 12-21 och drog sedan på fest. Elin och Jenny fyller 22 år vilket självklart ska firas. Dock gjorde jag det med en Cola i handen (gott det med liksom). En superball förfest med många härliga människor. Trivdes trots mitt nyktra tillstånd, wiheeooooo! Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mej. I morgon ska jag jobba dag nummer sex för denna veckan. dessutom ska jag hinna göra matlådor och träna. Pjuuuuh!

Så vart var vi? juuustja.. jag säger godnatt med ett leende på läpparna. Livet är bra och fint:). GODNATT!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback