tjugotvå år idag

Har bokstavligt talat haft den bästa möjliga födelsedagen. Den startade på jobbet med ett lönesamtal. Ett fantastiskt roligt samtal om jag får säga det själv - Det lönar sig att jobba hårt så att säga:). Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för middag, tårta och presenter. Enormt mysigt<3

Inte alls tokigt om jag får säga det själv. Mysigt, tycker om min familj så mycket. Farfar var också över på tårta! 

Vid åtta drog jag int till stan å träffade mina fantastiskt helt underbara brudar på Espressohouse. För fika, snack och presenter. JAG BLIR SÅ JÄKLA VARM I HJÄRTAT AV ALL UPPVAKTNING <3. 

Se så fina saker jag fick idag. Av familj och vänner. Åh så fint!!! 

En lite närmare bild på en kopp och tavla som fick mig att nästan börja gråta<3

Tack också till alla som tagit sig tid att skriva grattishälsningar på Facebook, sms, chatten. Ni förstår inte hur FINT DET ÄR att lägga tid på lilla mig och skriva Grattis. Vackra underbara människor !
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback