Söndag - veckans bästa dag


Jag älskar att vara aktiv på söndagar. Då känner jag mig alltid lite extra duktig ska ni veta! Idag har jag liksom städat hela lilla lägenhet i flera timmar, samtidigt som jag rensat i alla mina lådor. Trivs som bäst när ja har ordning och reda. För vet ni? Om jag har o-ordning i lägenheten (eller väskan) blir jag även virrig i skallen hehe!

Ikväll har jag varit hemma hos mamma, pappa och brorsan för middag och häng. Jisses så mysigt, älskar min familj så mycket. Det sköna är också att Stackgrönnan är världens bästa och mest spontana ställe någonsin. Det alltid är grannar på besök osv, alla känner alla liksom. Inte bara en gång under min uppväxt som det har klampat in en granne när man äter frukost, som sätter sig ner å tar en macka liksom:) haha lovely. Så vill jag ha det när jag blir stor. 

Nä hörreni, nu ska jag sova. Tvättid innan jobbet tomorrooowww. 
Puss och godnatt kära vänner.





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback