Så jag raderade snapchat


Idag är det tisdag och jag har en high on life feeling. I helgen åkte jag (som ni vet) hem till mina föräldrar och återhämtade krafterna. Jag passade även på att fundera lite över livet. Funderade på vad jag är nöjd med just nu & vad som tynger mig. Därefter förstörde jag allting som förstör mig. Bland annat tvingade jag mig sälv att släppa taget om saker jag hållt i alldeles för länge. Vet ni vad jag också gjorde? Joo.. Jag raderade snapchat. Det kanske låter konstigt att det tynger mig;). Men joooo, jag hatar att se allas toplist och skit. Så jag raderade helt enkelt snapchat. Efter att ha kammat ihop 20 000 score! 

Jag känner att ett kapitel i mitt liv är slut & hur ett nytt börjar ta fart. Det nya kapitlet kommer bli bra. Riktigt bra, det känner jag på mig! 

 HUR MÅR DU JUST NU? VAD ÄR DU NÖJD MED? & VAD ÄR DET SOM TYNGER DIG? 



Kommentarer

Vad härligt att du gjorde så, jättebra tycker jag! Jo jag vet att det var ett tag sedan jag kommenterade här och det är på grund av att jag inte mått/mår så bra för tillfället. Jag är dock inne och läser din blogg flera gånger om dagen och jag blir så glad av att klicka in här, trots att jag inte alltid orkar säga något.

Fortsätt så som du gör och va alltid den du är, du är en stor förebild <333 Kramizz

Svar: Åhhh, vad tråkigt att du mår dåligt. Du verkar vara en sådan go och fin tjej! Godhjärtad också, med dina fina kommentarer som varit fantastiska & gått rakt in i hjärtat.
Jag hoppas att det löser sig för dig, jag hoppas verkligen det. Tänker på dej, kram<3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback