Lägenhetskontrakt och idol


Vilken lycka. Har just varit iväg och skrivit kontrakt för min lägenhet ett till år framöver. Så ännu ett år hittar ni mig på läkarvägen, det är lycka. Älskar stället. Efter kontraktskrivandet var jag och Angelica iväg på Coop Forum för att veckohandla. Nu ska jag springa över till henne (ja vi bor nästan grannar) för att se idolpremiären och dricka te. Alltså helt otroligt vad jag älskar idol och det har jag gjort sedan starten 2004. Då jag blev störtförälskad i Darin. Hela mitt rum var täckt av bilder på honom och jag visste allt om grabben (tillexempel vilken sko-storlek han hade haha). Jag lovar er - om ni frågar min mellanstadieklass, så kommer ALLA förknippa mig med Darin;) haha... jag var en SJUKT BESATT 11åring...



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback