Måndagsträning



Har jobbat 7-14 idag och nu ska jag ut och jogga. Jag har inte tränat på flera dagar å känner nästan hur kroppen skriker efter det nu. För vet ni? Man behöver faktiskt inte träna för att få en platt mage eller drömkroppen. Man kan träna för att det är hälsosamt också, bra för kroppen. Det är vetenskapligt bevisat att vi bör röra på oss, iallafall 30minuters promenad/dag. Det är även bevisat att vi behöver sova och äta bra! 

Men det är skillnad på träning och träning. Antingen ångest-kcal-tränar man. Eller så gör man det för hälsans skull, och för att det är roligt! Själv förstöker jag skita fullständigt i hur kroppen ser ut/kcal under träningspassen, jag gör det bara för att jag älskar det! Hoppas att du också tränar för rätt annledning! <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback