Första april


Första April och jag har lyckats lura jätte många med mitt Avicii skämt - kul;) hihi

Idag har jag jobbat 7-13 med Sandra (vi är dem två unga i vår arbetsgrupp hehu). Till och med pensionärerna kallar oss redan ler och långhalm XD. Måste få säga att jag verkligen har haft tur med mina nya arbetskollegor - alla är grymma och man får skratta varje dag! Iallafall så fortsatte eftermiddagen med möte mellan 13-16. 

Kvällen har jag spenderat på gymmet med Elin. Ett riktigt svettigt benpass stod på schemat. Det är bland de roligaste jag vet. Känslan under och efter ett benpass är svårt att beskriva. Jag kan helt enkelt stava det lycka!! 

Nu ska jag duscha och sedan dricka te i soffan och börja läsa "50 nyanser av honom". Hoppas den är bra:)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback