Torsdag

Hallå.
Sitter just nu i väntrummet på lasarettet och dricker kaffe ur en sånhär klassisk pappersmugg. Det är oändligt lång kö innan det är min tur att ta prover (det är jag och 80 åringar här i väntrummet hehe). Hoppas att jag hinner till skolan, börjar halv tre! - därav detta mobilblogg inlägg, jag har verkligen inte hunnit med datorn idag. Jobbade natten som var och sov sedan fyra timmar innan jag kick startade denna dag!! (ingen vila, ingen ro?) 

Nämen, nu ska jag dricka upp mitt kaffe - tagga igång för mattelektionen - och efter skolan pysa vidare mot gymmet & första PersonligaTräningsgruppTillfället. NAJS. Bör även plugga en jäkla massa matte så jag inte kommer efter... jag går verkligen all in i allting jag gör och jag SKA klara matten. Ett misslyckande (dvs IG) vill jag inte veta av!




Kommentarer

Så vacker!

Svar: Men tack du underbara! :)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback