Ser tydligen likadan ut som för 13 år sedan!

Här om dagen blev jag stannad på stan av en 75 årig tant som sa "Ursäkta, men visst gick du på stackgrönnan skolan när du var 7 år?". Jag svarade "eeeh... jo det gjorde jag" Då sa hon "Åh, jag tyckte väl att jag kände igen dej jag var nämligen mattant där under den tiden, du är dig så lik"....

Alltså HAHA jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte;) Men nu när jag kollar gamla bilder inser jag hur SJUKT lik jag är mig själv. samma smile å allt. HAHA! 



Kommentarer

haha vad kul :)du är lika söt då som nu kram moster

Svar: haha ja det var lite kul faktiskt;) tack har ju att släkta på;) hoppas allt är bra <3
Julia Jonsson

jodå ok fast dennis är förkyld & har feber det är de tiderna nu när hösten kommer <3


Kom ihåg






Trackback