Matematik, Matmarknad och Marklyft


Har jobbat natten som var. Fick sova fyra timmar innan jag skulle iväg på en mycket (faktiskt) givande mattelektion! 

Därefter mötte jag upp Elin i stan. Vi spanade in Mat-Marknaden som är i Skellefteå i veckan. (Matmarknad = med mat från olika delar av världen). Vi bestämde oss snabbt för att äta Grekisk mat idag! När vi stått i kö i hundra år och äntligen får beställa, så säger greken i kassan "Just because you are so cute, you pay half the price of the food" (sedan kollar han på sin kollega och säger) "Look, this is my new girlfriend!!" 
HAHA JAG SKRATTADE TYP IHJÄL MEJ=)

Därefter satte sig jag och Elin och åt dröm-god grekisk mat. Efter det pyste vi vidare mot gymmet och tränade överkropp (mycket marklyft) sjuuukt jobbigt- men både jag och Elin var sjukt taggade idag, så vi gav fan allt å lite till. hehe! Nu är jag mer död än levande (trött som en TOK). Ska göra hårinpackning och sedan sova. Pusshej.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback