NU ÄR DET NI SOM SKA SKRIVA RUBRIKERNA

Alla dagar ser detsamma ut för mig just nu. Jag pluggar, tränar, lagar mat & sover. Det vill säga: Jag har inte jätte mycket roligt att blogga  om. Så jag skulle tacksamt ta emot tips av er. 

Kom gärna med förslag på rubriker
Etc. "Såhär sminkar jag mej" - "Värsta med att ha en ätstörning" - "Min favoritträning" - "UPPLÄGG FÖR ETT HÅRT OCH SVETTIGT TRÄNINGSPASS" - "Hemligt fakta" - "Såhär ska man äta på en dag (upplägg)" - "Hur går det med kärlekeeen". osvosv. Finns inga dumma rubriker! 

Så nu är det ni som skriver rubriker & jag inläggen.  
KOM GEN NU (anonyma kommentarer går oxå super bra)
Måste bara ha något kul att skriva om!! 




Kommentarer

Hur går man igenom att bli dumpad, mina favoriträtter, mitt bästa självförtroendeboost tips, mina favorit skönhetsprodukter, mina bästa låtar... haha :D

» `Nini

Fashion for fattiglappen(tips på att få en ny garderob fast man inte har mycket penngar), Goda frukostfavoriter, Mellis all the way(tips på mellanmål), PErsoner jag beundrar

;)

» Magda

"mina tankar om mig själv"

Hur det går med kärleken och hemlig fakta om dej själv måste du ha med såklart :D

Tänkte du som är lång och fin borde skriva ett inlägg om längd ( alltså lång som tjej) , har du någongång sett tjejer som är längre än dej eller riktigt långa någon gång i Skellefteå? Och vad tänkte du då?. Samt hur brukar du reagera om du ser riktigt långa tjejer på stan?

» Lisa

Du får gärna skriva ett inlägg om hur ditt liv ser ut nu jämfört med när du hade ätstörningen. Samt ett med tips på bra övningar som tränar hela kroppen som man kan göra hemma? :D
Tack för en superbra och peppande blogg!

» Frida

Hur ska man träna för att gå ner i vikt.


Kom ihåg






Trackback