Lyckad dag på gymmet

Träffade Elin på gymmet i eftermiddags. Vi körde slut på våra armar och rygg innan vi avslutade med en AMRAP runda på 15 minuter, dvs hinna göra så många rundor som möjligt  av "10 burpees, 20 pushpress, 50 mounten climbers" på 15 minuter. SJUKT bra träningsform. Man är HELT DÖD efter 15min. Tror att vi hann 8 varv:) 


& Justeee... Det kom fram en helt okänd människa till mig idag på gymmet. Hon sa "Ursäkta, jag känner inte dig men jag måste få säga att du är inspiration för mig. Jag brukar stå bakom dig på bodypump passen och tänka JÄVLAR så snygga ben, jag måste ta i lite extra för att få lika muskliga och fina ben"
VET NI HUR GLAD JAG BLEV AV DEM ORDEN? (Speciellt eftersom jag alltid haft komplex för mina ben..) Jag började nästan böla glädjetårar. Jag tycker att folk i Sverige annars är så dåliga på att tänka positiva tankar högt. Vi är bättre på att vara negativa och snacka skit;) - Så du okända människa på gymmet. Tack, du gjorde min dag! - Jag ska bli lite mer som du och också börja tänka positiva tankar högt :D 

<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback