Jag hatar dock sömnlösa nätter.

 
Jag tror att John Blund har glömt mig inatt. Jag är lika klar-vaken som en elefant är stor. Mina ögon är stora som tefat och klockan vägrar röra sig framåt. Jag vill bara att det ska bli morgon så jag får äta frukost och sticka iväg till skolan... I natt är en typisk "tänkar natt" och alla vet hur dessa nätter är. Det är sällan tankarna fångast upp av någonting vackert som festivaler, en fin sommardag eller snygga killar. NEJ. Istället är det likt andra världskriget (och hjärnan är det alla länderna siktar och skjuter på). HEHE men vad fan. Det känns säkert bättre i morgon. Jag hatar dock sömnlösa nätter. NEJ DETTA LIKNAR INGENTING.Nu ska jag slå på en Mary-Kate och Ashley film och försöka sova de fyra timmarna jag har på mig - innan min rosa väckarklocka kommer tjuras om att jag ska stiga upp... blahaahahahaaaahu


Hoppas ni sover bättre än jag. #tycker#synd#om#mig#själv



Kommentarer
» Nini

Åhh vilken olsen tivilling film blev det? JAg älskar deras filmer hehe. Min favorit är New york minutes och when in rome, Winning London och our lips are seald.

Svar: When in rome blev det;) min favorit är dock tvillingarnas äventyr i bahamas - jag och en kompis såg ALLTID på den när vi var mindre:) den sista du nämnde har jag faktiskt aldrig sett! måste se ;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback