"Hur går det med kärleken"

RUBRIK - "HUR GÅR DET MED KÄRLEKEN"
Hur det går med kärleken och hemlig fakta om dej själv måste du ha med såklart :D

Jag måste säga att det inte går något vidare bra för tillfället. Jag är sjuukt singel, hehe. Men jag är en sån där typisk tjej som tror på äkta kärlek. Äkta och magisk kärlek, därför har jag ganska höga krav på allt. Om vi säger såhär: Det är inte svårt att skaffa pojkvän. Men det är svårt att skaffa RÄTT pojkvän... Men.. hur vet man vem som är rätt, om man inte vågar släppa någon in på livet?;) huuh, blir virrig av allt detta tänkande!

"Hemligt fakta"
- Jag borstar tänderna minst 5 gånger om dagen. hehe!
- Jag har två TVkändisar som följer mej på instagram. 
- Jag var utfryst och hade sämst klass i högstadiet. 
- Jag är född i december och har stjärntecken skytt.
- Gillar när folk stryker/rör mig i håret såå härligt:)
- Tycker att crossfit är roligaste träningen.
- Lyssnar jämt på aucustic musik (själv)
- Jag har super lätt till skratt ;P
- Jag har gröna ögon

<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback