Fredagkväll = Spinning och jobb!?

 
Alltså jag är död. Totalt jävla tok död. Mina ben krampar efter gårdagens crossfit + dagens 45minuter spinning (och 30minuter rodd). Mina ben gör sååååå ont. Men på något vis älskar jag känslan;) hehe. 

Nu har jag just tryckt i mig en stooor portion köttbullar, keso och potatis & ska ladda om inför kvällens nattjobb. Såå, jag har en uppgift åt er läsare: Ät lite extra godis, chips och njut av ledigheten för mig också.. Och ni som festar.. Ta två shot och dansa tills benen går av för min skull. hehe:D
 
KRAM



Kommentarer
» Nini

Jäkla vad fin vältränad välmående kropp du har!
Hur tränar du och vad tränar du?

Längtar själv tills jag får börja träna igen :D

Svar: Visst är det roligt att träna! Inte för att man förbränner kcal, utan bara för att det är super kul:)........ Jag tränar mycket crossfit. Vilket är träning med väldigt hög insensitet, som tränar både styrka och kondition:) ÄLSKAR DET! Dessutom fokuserar det mer på att förbättra fysisk prestation och inte på att "forma kroppen". Dessutom gillar jag tabata=)
Kämpa på så du också får börja träna snart <3. Träna för rätt anledning :)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback