Choose to shine

 
Kan du se dig själv i spegeln på morgonen och säga "Det här är jag och det är bra".
Jag har tidigare nämnt att det är vikigt med grund tankar om sina mål. Viktigt att motivera VARFÖR man gör olika saker. För vems skull man gör det och till vilken anledning. 

                       
Tränar mycket: Tränar jag för min egen skull? Eller för att allaANDRA ska bli avis på min tränade, snygga kropp?
Pluggar för MVGFör att jag har en drömjobb att sedan nå till? Eller för att höra att jag e duktig/duger INTE utan mvg?
BantarFör att jag bär 10kg övervikt? Eller för att jag måste nå den där smala drömkroppen för att duga/bli snygg..
Reser mycketFör att jag älskar att resa? Eller för att folk ska se att "jag har ett fartfyllt och spännande liv". 
OSV

Jag hoppas att du har grundtankar kring dina mål. Annars är det lätt att etc få ångest och depressioner när "man inte orkar längre". Då frustationen tar över och håller en vaken om nätterna. När ord som magkatarr och oro blir en vardag... Så länge du har grundtankar om dina mål kommer du hålla dig kvar med fötterna på jorden (Då har du något att falla tillbaka på när allt känns tungt). Du kommer att lyckas. Det absolut viktigaste är att du gör det för din egen skull. För att DU vill det och DUGER så.

Så det så



Kommentarer

Detta inlägg fick mig att stanna upp och fundera..
kram<3

Svar: <3 <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback