60 minuter senare

(yes, såhär svettig och äcklig är jag alltid på gymmet;) )
 
Efter ett träningspass känner jag mig oftast/alltid totalt slut. Jag måste lägga mig på marken, blunda, tänka på andningen och fokusera på att inte spy... Många förstår inte tjusningen i det hela? Folk brukar oftast säga "det kan inte vara hälsosamt att träna så hårt" eller "usch så hemskt, så vill jag aldrig känna".... Men det är någonting speciellt med känslan, man känner en sådan samhörighet med kroppen typ xD Varenda liten muskel är slutkörd och adrenalinet pumpar som aldrig förr. Man känner sig så fruktansvärt lycklig... (sen när man slutar känna hur spyan försöker tränga sig upp hehe..). 

Det är svårt att förklara för den som aldrig testat. Men när man tränar SKA man köra all in. Alla krafter ska ut. Det är DÅ träningen tar som bäst = är roligast. Dagens träningspass var ett riktigt galet pass, tur har jag också - som har en tränare som skriker mig i örat "KOM IGEN NU JULIA, HOPPA HÖGRE, GÅ DJUPARE I BENBÖJEN, BRA, SÅ DUKTIG DU ÄR, DU KAN JU!" hihi.

Jag är så fruktansvärt lycklig som hittade träningen. Och enda anledningen till att jag tränar så mycket är för att det är SÅ GALET KUL och jag mår bra av det! så det så ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback