Måndagsmorgon

Kunde inte somna igår. Låg mellan 21.00-24.00 och gjorde allt (jag räknade får, lyssnade på musik, körde mindfullness, fikade mackor och mjölk OSV). Men därefter ett någon gång så somnade jag... Snacka om att kroppen blir förvirrad genom att hela tiden slänga på dygnet. .. hehe! Nattjobbare + pluggande = WHAT! 

Nu har jag iallafall hällt i mig kaffe i mängder och ska snart iväg på skolan. Förövrigt så tror jag att denna veckan kommer bli kanon. Ta vara på den fina hösten. Alla fina färger i träden, mysiga doftljus man kan tända framför bra program som är på TV, de vackra halsdukarna man kan slänga runt halsen, alla olika te-sorter man kan testa i de kalla höstkvällarna, timmarna man kan sitta på cafe med sina vänner och prata om allt mellan himmel och jord & alla bra böcker man hinner att läsa med tända ljus och en filt över benen. TA VARA PÅ HÖSTEN FÖR DEN ÄR MYSIG! <3




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback