Fantastiska dag och JAG KLARADE PROVET

Imorse vaknade jag 08.00 och åt frukost med tända ljus och mysig musik i bakgrunden. Jag bara njöt av lugnet... Men lugnet före stormen så att säga... Därefter hade jag bara två timmar på mig att fixa städ, tvätt, MIG SJÄLV och lite annat.

Klockan halv tolv träffade jag Frida och Lisa lite snabbt för en lunch (innan min mattelektion). Klart man vill säga grattis IRL åt flickan. Hehe. Supermysig timma på Waynes med en Kyckling Bagel! :)

13.00 Hade jag Mattelektion. Vi skulle få igen MATTEPROVEN. Hade därför enskilt samtal med läraren.
Jag: Alltså shit, jag är jätte nervös
Lärare: Men Julia, det behöver du inte vara ?
Jag: Gjorde detta provet i gymnasiet fick fyra rätt å hoppade av kursen...
Lärare. HAHAHA det behöver du inte vara orolig för nu!
Jag: Är det sant?! 
Lärare: Du är ju ett mattegeni, du spikade nästan provet!
Jag: VAAAAAAAAA?!
Lärare: Ja, 27 rätt som motsvarar ett starkt C. Bra jobbat Mattesnillet ;)
Jag: HAHA ååh, så jävla underbaaaaaaaaaaart (dansar in i klassrummet igen)

Sedan mötte jag upp Elin.. Som hade lite problem med bilen.. Kände mig som en stor hjälp ;) hehe och efter det bjöd hon på en superGOD middag i form av något så klassiskt som: Köttfärssås, makaroner, sallad och rödbetor! Galet gott åt tills jag sprack :)

19.30 Befann vi oss på gymmet för en timmas styrketräning. Pjuuuh! (Lägg märke till att vi har samma linne på oss hehe) 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback