Helkroppspass



Jag haltade in på gymmet idag. Har tydligen överansträngd en muskel på höger fot (utsidan). Så i varje steg jag tar vill jag bara skrika. Men att gå på tå och insidan av foten går bra (då känns den inte ens) - så självklart kunde jag gymma ;) hehe. Blev ett sjukt bra helkroppspass (i form av cirkelträning) med bästa tränare Jossan! 
 
Är jag störd? Men jag älskar verkligen känslan efter ett pass. När man bara faller ihop på marken med puls 3232. Svett som rinner från hela kroppen (ja till och med från smalbenen liksom). Armarna och benen skakar av utmattning och man känner att "jag skulle inte ens orka göra EN ENDA (etc) armhävning till." När man känner att ALLA KRAFTER ÄR SLUT... Har hört att träning är som en en drog för kroppen och jag skulle inte kunna leva utan den! (När man tränar så hårda pass som jag gör, är det viktigt viktigt VIKTIGT att ge kroppen rätt/bra mat, sömn och återhämtning!) - Annars är man bara elak mot sin fantastiska kropp (om man tränar hårt och inte tar hand om den med mat och återhämtning).

Muskler byggs inte i gymmet - muskler byggs i köket och sängen. hihi! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback