Helgen

Har varit dålig på att uppdatera bloggen denna helg. Så här får den intresserade en sammanfattning;) Förövrigt har helgen i vanlig ordning bestått av mat - mat och mat! 

I Fredags åkte jag till Frida efter min mattelektion. Vi satt hela eftermiddagen och åt kakor, drack kaffe å hade det sådär jätte bra. Efter det åkte jag bara hem för att äta (hehe) innan jag drog iväg på nattjobb! 

Sov bara fem timmar igår (lördag) innan jag gjorde mig i ordning för inflyttningsfest. Var Jennys nya lägenhet som skulle firas med GOD MAT, TÅRTA och alkohol för alla utom jag;P. Men just innan jag skulle slita mig från festen och åka iväg till jobbet fick jag ett sms av min kära kollega "Hörredu Julia det är lördag och vi jobbar tillsammans i natt.. vad tror du om godis från hemmakväll?"... Så det räddade min kväll och jag intog jobbet med ett Leende på läpparna. Riktit braaaa natt på jobbet. VÄRLDENS BÄSTA ARBETSKAMRATER!

Idag fick jag bara sova fyra timmar innan vi skulle till Farfar och fira honom. Inte varje dag man äter Smörgåstårta och Prinsesstårta till frukost liksom;). Mysiga timmar med släkten<3. Nu ska jag plugga ikapp matten innan det är dax för gym-häng med min fina Elin! 

Ha en mysig Söndag allihopa<3



Kommentarer

<3


Kom ihåg






Trackback