Söndagsträning - den bästa träningen.

Heeelt sjukt vad jag älskar söndagsträning. Min favorit-tränings-dag under veckan. Det är oftast lite mindre folk på gymmet och därför lite extra mysig stämning. Idag träffade jag Elin och brände av ett TRX pass. Efter bara en timma var vi helt genomdöda (jag mådde vanlig ordning illa efter passet... jag ska alltid ta ut mig för mycket när jag tränar:( men blir så sjuukt taggad av alla dessa burpees, benböj, armhävningar osv, att jag bara måste hinna ta nya rekord under den utsatta tiden!!

Nu ska jag och min stora rosa tekopp plugga matte resten av kvällen. Sedan måste jag somna tidigt ikväll (lycka till efter tre nätters jobb?!) Men i morgon 08.30 ska jag befinna mig på skolaaan!!

Trevlig Söndagskväll på er <3




Kommentarer

Så skönt å somna när man fått träna =) Men drygt att du börjar må illa efteråt. Såhär gör jag för å slippa må illa. Jag brukar försöka att inte äta före träning. Sen äta inom 30min efter träning. Men alla gör väl olika =) Sen äre ju skillnad mellan att göra ett TRX pass och gymma eller springa och jaga en boll =P
Att tävla mot sig själv det är ett måste man vill ju ha bättre resultat varje gång =)
Känner mig också taggad på morgondagen! Börjar 04:50 sen iväg till Skellefteå på kurs mellan 8 och 15! Hurray! =)

Svar: Precis, drygt att må illa efter träning . Tack för dina tips:) Men brukar äta lättare mat (typ bananplättar, en gröttallrik eller smoothies ca 1-2 timmar innan träning) och fylla på med proteinpulver så fort det går efter=)haha ja, men att jaga en boll kan jag tänka mig är jobbigt, man måste ju vara explosiv och springa fort:) Mååååndag i morgon - den kommande veckan blir grym, känner det på mej:D! Lycka till på kursen hörru :)
Julia Jonsson

Fick kramp förut när jag sprang men det har försvunnit vilket är skönt. Hehe ja var så lite så =P Du har ju full koll själv så jag repeterade nog bara hehe =P När jag gymmade i vintras körde jag vanlig frukost typ yoghurt och mackor, proteinshake och mackor till lunch. Sen nå frukt under dagen, gymmade sen en proteinshake efter. Sen kvarg före sängdags. Funkade för mig ville gå ner i vikt men även försöka bygga lite iaf =)
Jo sen när det är en klubba inblandad blir man ju ännu mer frustrerad =P tur det bara är för skojs skull! (gäng i byn som kör onsdag och söndag) Men känns efteråt man är lite mör =) Blir att börja med löpträning imorrn!! Ta en dag i taget då brukar det lösa sig för det mesta =) Tack =) den ska nog bra tror jag =)


Kom ihåg






Trackback