Skön förmiddag


Vaknade 06.30 av väckarklockan i morse (trodde att det var ett skämt). Kröp upp ur sängen och slog på kaffebryggaren medan jag satt och kollade på de svarta dropparna som så fint lämnade filtret för att snart landa i min mage. Hehe. Vadå morgontrött! Tog mig en kopp innan jag försökte omvandla mig till människa (eller ja... både mössan och mjukisbyxorna åkte på... så jag vet inte hur mycket människa jag blev, hehehiho)

Hade 1,30 minuters givande mattelektion innan jag drog iväg och veckohandlade. Därefter parkerade jag bilen utanför det stora gula huset - köpte en celsius och befann ming strax därefter på crosstrainern. NU JÄVLAR VAKNADE JAG TILL. wiiiiieeeeeeeeee så kul det är:) - ajjaaaa. Jag har just käkat lunch och ska dyka i matteböckerna en stunddddd. Sedan får vi se vad dagen bjussarR på. Det enda jag har planerat är nattjobb 21.00 ;P




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback