Idag känns livet fantastiskt

Jag mår bra idag, har haft en så fin dag. Ibland går det bara att gilla livet.

Satt med en kaffekopp i högra handen och Frida på högtalartelefon hela förmiddagen. Vi bokade både hotell och flyg till den kommande Sthlm resan(!!). 60 minuter senare la vi på luren och jag började göra mig i ordning för dagen. Mitt i allt hörde jag hur någon ligger på tutan utanför min lägenhet. Det var Elin. Jag slängde på mig kläder och sprang ner till bilen. Vi skruvade upp lite bas, sjöng med och gled in till stan. Åt lunch på Bistro över ett "vad hände egentligen i helgen" snack. Skrattade så vi tjöt. Därefter promenerade vi vidare till gymmet - blev ett tungt pass idag - jag kommer dela med mig av det sen!! Joohooodå, 1,5 svettiga timmar senare åkte vi iväg och handlade. hehehe alltså folk må tro att vi är sjuka:) eller fulla jämt:) men varför ha tråkigt när man kan ha kul liksom ;P 

Nu ska jag äta middag och ladda inför gympass NUMMER TVÅ!!!!! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback