Hela världen är orättvis


Undra vad den lilla killen på bilden tänker på? Han kanske saknar sin mamma som är borta död? Eller så kanske han har ont,  han kanske känner att kroppen snart inte orkar kämpa längre.... När jag ser pojken på bilden börjar mitt hjärta bränna och jag vill nästan spy;P Jag är helt säker på att den lilla killen är död idag. En orättvis död. Hela världen är orättvis, snedvriden och jag hatar det. Hatar... Jag menar, vad har den lilla killen gjort för fel, som förtjänar detdär livet? Stackars liten:(
 
Här i Sverige klagar vi på äcklig mat, för lite pengar eller att skorna är för dyra. Vi kan även klaga på feta ben, att man inte fick MVG på provet eller att magen är för stor;P

Snälla, sluta klaga på era liv. För det finns alltid dem som har det sämre. När du klagar på ditt liv, är det alltid någon som kämpar för sitt. 
 
<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback