Jag älskar fredagar



Idag sov jag mellan 9.00-14.00 jag är för nyfiken och speedad som människa för att sova bort hela dagarna. Så efter jul kommer jag gå över till dags jobb igen. Vad ska man nu testa att jobba med? Är jätte sugen på att testa någonting heeelt nytt, hmmm?! 

Dagens träning med Elin, Jenny & Frida blev kanon bra. Körde cirkelträning med övningar som
Pullups
"båten med kettlebells 16kg"
Sidoplankan
TRX (tränar mellan skulderblad)
Plankan
Frivändningar i högt tempo 20kg
"Rump lyft med 25kg" 
Situps med vikter
45sekunder x 2 på varje övning

Avslutade därefter med 3 tabata övningar (20sek x4 på varje övning)
Armhävningar
mountenclimbers
Benindrag i TRX

Nu ska jag duscha, äta & göra mig redo för ännu en natt på Jobbet. Godispåsen hänger med ;)




Kommentarer

Rumplyft?

Svar: Gooogla det ;) En jäkla fin övning för rumpa, ländrygg och insida lår=)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback