Brudarna tog på mig ögonbindel och körde iväg...

Igår kom Frida och Elin förbi vid två-tiden. De satte ögonbindel på mig och vägledde mig ut till bilen. Därefter gav de mej en hink och sa "här.. spy i denhär om du blir åksjuk... för vi ska åka bil i minst en timma". Jag fnittrade som en liten flicka och satte mig snällt i baksätet. Därefter pumpade vi musik och haaaade en cpnajs timma i bilen!

Och sedan kom vi fram till....PITEÅ! Var ute och shoppade innan vi checkade in på ett fint hotell för att göra oss redo för kvällen;)

Började med en trerätters middag (typ det godaste någonsin)

Vi var i vanlig ordning väldigt laddade för kvällen! 

Hittade några sköningar i Piteå som vi hängde med under kvällen. Det var vi som drog igång dansgolvet, i princip köpte upp alla shottar i baren(?) och hade det kul hahaha! 

Där på morgonen landade vi i hotellsängen gladast i världen:) Vad gjorde min stukade fot liksom? hehe höga klackar är fint, men inte så sjukt smidigt alla gååånngeer!

Hotellfrukost efter tre timmars sömn (man må vara ung och dum för att bli gammal och erfaren HEHE )

... Och sedan en sväng på Dollarstore innan vi drog oss hemåt igen. ETT RIKTIGT TOPPENDYGN MED VÄRLDENS BÄSTA TJEJER. Är så fruktanvärt tacksam som har er, älskar er verkligen <3

..MEN nu ska bakis-Julia ladda om för en utekväll här i Skellefteå;D blir feetttt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback