Benpass from helllll

Benpasset gick suveränt bra idag. PT Johan sa "Satan vad ni plågar benen idag tjejeer" Elin påstod då att det var mitt fel eftersom jag planerat passet -  då skrattade jag mitt onda skratt;) Sedan svängde Big Steve förbi och sa något i form med; Ni tränar alltid så hårda pass, måste vara med någon gång!! 

Jag planerar gärna träningspass. Grejen är att jag älskar känslan av att vara HELT slut efter träningen. Därför lägger jag oftast upp träning med korta intervaller + tunga övningar. Idag körde vi tillexempel 30x8 sekunders intervaller med benböj på 30kg, upphopp, benindrag, 90 grader mot en vägg & utfallsgång. 

Avslutade sedan med 8 minuters crossfitrunda
10 armhävningar
30 mountenclimbes
10 situps
10 kettlebells svingar.
Så fort som möjligt - så många varv som möjligt - desto mer varv, detso bättre resultat;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback