SLUTTESTEN



För sju veckor sedan startade Personlig Tränings Gruppen. vi var 15 personer som ingick och vår tränare Jossan hade två pass i veckan för oss. På den ABSOLUT första träningen (för sju veckor sedan) gjorde vi ett test:

Gör så många varv du orkar och hinner på 12 minuter.
10 omvända burpees
10 armhävningar
10 hopp över låda
10 benböj.

För sju veckor sedan orkade jag 6 varv - och NU efter sju veckors galna träningspass - gjorde vi exakt samma test igår. Igår orkade jag hela 9 + 1/4 varv.  FÖRSTÅR NI VILKEN FÖRBÄTTRING DET ÄR?!

Jag har aldrig varit så stark och i god form tidigare. Nu måste jag bara vara duktig på att fortsätta träna, så att jag inte tappar allting. För jag lovar - känslan av att både ha kondition och styrka, den är fan oslagbar ;D Love träning!! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback