Nattpatrullen

 
Hejsan kära ni. 

Tänkte jogga, köra 250 armhävningar & mage/rygg idag. Men eftersom jag vaknade upp med en hals liknande djävulen själv så strök jag alla mina träningsplaner. Det är inte ok att träna med ond hals. Så jag tryckte i mig tabletter i mängder i stället (ipren, sinova, strepsil, näspray, resorb - ja egentligen allting jag hade hemma bara för att motverka att bli sjuk, haha). Därefter gosade jag ner mig i sängen igen med lugn musik ur högisarna!

Yeaaah, vaknade klockan 13.00 (shit så länge jag sov?!) Åt då äggmackor till frukost och har suttit här sedan dess. Fortfarande ont i halsen, så jag tycker faktiskt lite synd om mig själv, jag orkar inte bli sjuk nu. (Så bror, om du smittat mig blir det stryk).

Tänkte vira 15 filtar om mig och bara mysa i soffan nu, framför en film och kopp te. 
Jag går ut och jobbat inatt. Nattpatrullen. Dvs, jag kommer få se alla walk of shame i morgon när vi kör runt i våra "nattpatrullen bilar". HEHEHE! 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback