LÖRDAG

Igår sket jag i mina komplex ben och bara för det satte på mig de kortaste shortsen jag äger, bara för att det var en helt underbar sommardag. Och vet ni det sjukaste? Den första komplimangen jag fick igår var att jag har "bra ben". Ni kan inte ens tänka er hur paff jag blev eftersom "jag har ju faktiskt skellefteås fulaste ben". Blev iallafall riktigt glaaaad!!

Träffade mina bästa brudar på olles för lite middag och en cider. hehe. gott i sinne! 

 
Sedan hem till mig för klädombyte, lite förkrök, bra musik och bara mys!

Därefter vidare till några sköna grannar som var riktigt kung. Balkongäng, allsång och massa jäkla feelgoodkänslor. Fick än en gång känslan av att sommaren 2013 kommer bli bästa någonsin=)

Vi drog även ut på krogen och dansade i några timmar innan vi fick vårt älskade maxkäk. När vi sedan skulle hem där vid fyra på morgonen var vi i princip nyktra fast ändå helt spårade med skrattatacker (som vi ALLTID är xD) haha fasen vad jag gillar er brudar. Utan er vette-tusan vart jag hade stått idag. <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback