Jag har verkligen inga shorts ben!



Jag har verkligen inga shorts-ben. Jag är faktiskt ganska ful i dessa korta byxor. hehe. Ser ganska kort och tjock ut i dem! (Kanske för att jag har så korta ben och lång överkropp??) Detta gör mig iallafall mycket upprörd eftersom jag ÄLSKAR shorts, det är så grymt snyggt! - kan även bli apavundsjuk på tjejer med långa ben, för det vill jag också ha;p - iallafall. I sommar har jag tänkt totaldissa mina tankar om mina fula ben. För vet ni? Jag har tänkt använda shorts massor i sommar, bara för att lära mig gilla mina ben ;D BoOM!

hehe. ville bara ha det sagt! ;P - Vad tycker ni om att ha korta shorts??



Kommentarer

Mina celluliter på mina ben , duvet "dom som inte syns" , det är så äckligt fult på mina ben. Ändå köpte jag två par shorts idag ju! Kommentaren från dig tidigare idag att kag faktiskt inte har några celluliter plus att jag lyssnat på underbsea podcasts så tänkte jag också ägna den här sommaren till att lära mig älska mina ben och gå runt i dessa snygga shorts och klänningar man har! SÅ DET SÅ. fler borde ta efter det tänket!

Svar: men du har ju inga celluliter, jag såg dem faktiskt inte! Men det knasiga är verkligen att man mest ser sånt på sig själv=) Du har världens bästa inställning Elin. Och ja. Denna sommaren ska vi strunta i alla jävla komplex och bara leeeva livet!!
Julia Jonsson

jag tycker inte om att ha korta shorts, speciellt inte om dem sitter tight :)

Svar: Tycker litegrann precis som dig. Men vad säger du? Sommaren 2013 = sommaren vi ska lära oss älska våra ben!!!!
Julia Jonsson

Mina celluliter på mina ben , duvet "dom som inte syns" , det är så äckligt fult på mina ben. Ändå köpte jag två par shorts idag ju! Kommentaren från dig tidigare idag att kag faktiskt inte har några celluliter plus att jag lyssnat på underbsea podcasts så tänkte jag också ägna den här sommaren till att lära mig älska mina ben och gå runt i dessa snygga shorts och klänningar man har! SÅ DET SÅ. fler borde ta efter det tänket!

sååå skönt att jag inte är ensam om att ha lång överkropp och korta ben! känns oftast så. brukar sitta så långt fram på stolen som möjligt och ha ryggen mot ryggstödet i skolan för att den ska se kortare ut haha! du har iallafall skitsnygga ben, vilka lårmuskler! sjukt snyggt :)

Svar: haha, måste le litegrann. Så jäkla söt du är:):) Alla har vi våra små knep för att se längre ut;) själv använder jag gärna klackskor - tycker benen får en HELT annan form i dem:p - och tack för kommentaren om mina lårmuskler, värmer my heaaaart <3
Julia Jonsson

Faast sen finns det ju tjejer som jag som mer än gärna skulle byta mina blåmärkiga pinnben mot dina!

Svar: Man glömmer lätt bort det, eftersom dagens samhälle handlar om att "vara smal, tränad och då likamed snygg". Men du har nog så rätt i det du säger. Man är nog aldrig riktigt nöjd, gräset är alltid grönare på andra sidan liksom!!!
Julia Jonsson

Hej underbara fina du!! Kan inget mer än säga hur fin du är ! <3 Du ser HUR bra ut som helst i shorts och har grymt snygg kropp. Men man är nog inte riktigt nöjd ändå. Saknar dig vännen <3 Vi borde ta och ses!!! KRAM

// Karin Olofsson

Svar: Tack för din fina kommentar. Den värmer massooooor!!!
Julia Jonsson

Men skrota alla vita ankelsockar så blir det bra! Man har svarta strumpor liksom!


Kom ihåg






Trackback