En strålande söndag

Sov två timmar efter nattjobbet (shit så EFTER jag är i sömnen nu) men är det sol så är det. Man måste helt enkelt få njuta av den, trots att man jobbar rätt fett mycket över en heltid. hehe! - När jag vaknade satte jag på mig sommarkläderrR och åkte iväg för att sola!

Efter några timmars pressande åkte jag iväg till gymmet och mötte upp veronica å elin. Vi körde ett rejält crossfitpass som kommer kännas av i morgon vill jag lova. haha, ni ser nästan på bilden hur fruktansvärt slut vi är, Veronica å jag!!

Nu ikväll har jag, över en skål med glass, pysslat på ett dokument ANGÅENDE mat och träning, hur man blir fit for fight på två veckor ;D



Kommentarer

Något du vill dela med dig av, älskar utmaningar!:))

Svar: En utmaning som innehåller bestämd träning + mat för varje enskild dag i två veckor=) För att trolla fram mer muskler + (för dem som vill) minska i vikt på ett hälsosamt sätt! ;D Nu är snart beachen 2013 här ;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback