En snabbis om gårdagen.

Snabb updetering eftersom Matilda och Angelica väntar på mig, hiheho!

Men. Gårkvällen blev faktiskt riktigt jävla bra. Fick umgås med bästa Matilda, med sång, dans och väldigt många sanningar. HAHA skrattade så jag dog. Nu är hon mobbad för livet! Därefter ner mot Allstar där super mycket folk var. Gamla klasskompisar, vänner,nya ansikteN, våra kära vänner som just kommit hem från Thailand osv. Jag bara trivdeeeeees:) Kom i säng efter 05.00 i morse, med min bästa Matilda på bäddsoffan. hehehehe. Idag tog vi en rejäl sovmorgon. Åt sedan mat på Dallas och gick igenom gårkvällen. Skratt i sinne. Att vi är så lika, du och jag, <3. 

Nej hörreni. Nu måste jag vidare. Skräckfilmskväll med tidigare nämnda girlzz väntar. PÖSS!
 
Och. Jag frågar mig själv varje gång. Varför ställer man upp på vimmelbilder xD?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback