Världens bästa instagram-kommentar

 
Jag har legat i 39 graders feber, en äcklig hals och ont i hela kroppen - hela långa veckan. Detta har resulterat i överdrivet mycket tid med mobilen. Hehe. Jag har kollat instagram, snapchat, facebook, sms och bloggen överdrivet många gånger;).... och... Jag läste världens enklaste, men bästa kommentar på en instagram-bild igår (jag minns inte var jag hittade den) men jag vill dela med mig ändå:

"Jag är den jag är grabbar"

Jag log så jävla stort när jag såg den kommentaren. För precis så ska det vara!! Jag menar såhär;  Jag är faktiskt Julia Jonsson, en tjej som är relativt lugn, peppande och glad. Jag säger ofta konstiga saker och är inte alls allmänbildad. Jag älskar att lyssna på musik och hjälpa människor som har det svårt. Jag har dock ett dåligt morgonhumör och är inte så bra på att ta kritik. Jag har ganska fula ben, men mina skrattgropar, armar och stora hjärta är jag nöjd med!...  Jag är den jag är liksom. Och vet ni? Jag är faktiskt ganskan nöjd med det. Jag skulle inte vilja vara en annan människa - Jag är den jag är, take it or leave it! 

Hoppas för allt i världen att ni också är nöjda med er själva, fina bloggläsare?!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback