ursäkta bloggen för att jag har ett liv

Igår hade jag en riktig "ful" dag. Jag sminkade mig, men blev inte nöjd - jag fixade håret, men kände mig bara fulare - och att hitta kläder var knappt att prata om. Jag kände mig asful i allting. Såå ja, jag hade verkligen en "ful-dag". Men trots det vägrade jag låta min onda djävul på vänsteraxeln förstöra min kväll. Så istället log jag åt min spegelbild och sa att jag ser fan OK ut. Ingen i min omgivning kommer ändå märka av min "ful-dag". FÖR HUR FAN KAN MAN HINNA BLI SÅ MYCKET FULARE PÅ BARA EN DAG EGENTLIGEN?=)

Träffade brudarna på Fridas balkong för drinkar, skön musik och bra snack. Kom även några mer på kvällen och vi hade verkligen en riktigt skööööön stämning!! 

Och... trots min "ful-dag" sprang jag runt med ett fett stort leende hela kvällen:p haha. Men man kan fan inte vara annat än lycklig med mina kompizar. (och ja.. jag ser ganska full ut xD )
 
Vi tog oss senare ut på verandan för lite drinkar, dans och häng. Vissa delar tycker jag inte ens att vi ska snacka om xD. Men det blev en sjukt bra utekväll, trots ganska dåligt med folk! Vi hade kul som tusan!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback