Två år känns som tio

 
För två år sedan tog jag studenden. Tänk egentligen hur sjukt mycket som hunnit hända:

- Tog studenten Juni 2011.
- Var i London med Elin
- Jobbade hela sommaren på ett äldreboende
- Åkte iväg till Ghana
- Blev väldigt sjuk och sjukskriven i 3 månader...
- GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. Start: 2012
- Sthlm med brudarna Gavin DeGraw
- Började jobba igen
- Åkte till Thailand med Familjen
- Jobba jobba
- Åkte till Kreta med Julia Holmlund
- Sommarjobb på ännu ett äldreboende
 - Var med och la ner äldreboendet, sökte nya jobb
- Åkte till Franska Rivieran med Familj + 2 till familjer.
- Fick Diagnos Ätstörning. 
- Mådde piss och var sjukskriven ytterligare 2 månader. 
- November började jag jobba lite smått igen. 
- GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. Start: 2013
 - Kämpade på som ett djur med "en vanlig vardag". 
- Hängde med mina fina vänner och kom på fötterna igen. 
- Började älska livet och mig själv igen, jobba mer, hänga med folk mer!
- Kunde träna utan ångest igen. Bara träna för att det är kul. 
- Lillebror tog studenten
- Åkte till GBG med brudrna för summerburst

Och här är vi nu. Vågar inte ens tänka på hur mycket som kommer hända de kommande två åren... dock hoppas jag kunna ta dem utan "sjukskrivning å må dåligt grejen" hehe:p Seriöst, just nu är jag faktiskt as taggad på allt livet har å erbjudaaaaa! 



Kommentarer

Helt sjukt vad mycket du har hunnit med!! Du är verkligen inspiration och jag får hopp när jag läser dina fina inlägg :) Du är så fin och stark

» Julia

Tack Nathalie för din fina kommentar. Mitt hjärta blir så varmt när jag läser sånt <3 hoppas att du mår bra och njuter av sommaren. Kram!!!


Kom ihåg






Trackback