Summerburst ur Elins ögon

Jag har fått summerburst bilder av Elin nu. Tänkte visa er dem, bara  för att jag älskar att kolla på dem. Förövrigt tycker jag att ni ska kolla in Elins blogg:
"VÄGEN MOT ETT LÄTTARE LIV". 

Sätter oss på en bänk för att njuta lite av göteborg. Nog fan var vi lyckliga!

Kvällen vi hängde på en filt, med sköna göteborgare och lite vinnn!

Jag och en pärla!


Här hade vi lite förferre. Se så satans snygga vänner jag har? (stolt som en mor)


På summerburst rätt taggade. Hehe. fokusera på folkhavet !!

Mina vänner brukar mobba mig för att jag alltid är så sjukt nogrann med mina "resorb-drinkar" när jag kommer hem på nätterna. Självklart var Elin tvungen att fota detta. haha! Men jag lovar, en resorb tar typ bort allt som har med bakfylla att göra;)

DAG TVÅ 

Glada som barn på julafton!!
Känslan när man fångar ett riktigt gapskratt på bild. Vackert vette tusan, men ack så glada! 

100 procent osminkat men 100 procent glada. På natten - på en hotelltoa - med lite musik. haha!

Självklart köptes det även summerburst tröjor!!!!

Lite lissseeebääärghhh. <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback