MIDSOMMAR A LA JUlLIA

Eftersom jag är en trogen nattjobbare i sommar tillät jag mig själv att sova till 14.00 igår. Därefter började "operation midsommar på 30 minuter." Slängde på mig klänning, smink och tuperade håret lite! Därefter tog jag min partybil och hämtade upp några brudar!


"LE NU TJEJER. DET ÄR MIDSOMMAR. VI MÅSTE SE GLADA UT GLADA" haha!


Här ser ni Frida och Jenny, två av mina snygga friendsSz!

Vi byggde både midsommarstång och kransar. Elin skärde sig självklart i fingret så det blev blodbad. (stackars henne egentlihen, var inte meningen att skratta SÅ mycket hehe). Men vi löste situationen bra iallafall!! ;)

Mina fina tjejer. Är så glad som har er. Men att vi alla ska hålla ögonen öppna på en och samma bild verkar totalt omöjligt. HAHA!... och för mig att hålla käften när vi fotar oss verkar också vara en omöjlighet... xD

Tiden gick fort och 20.00 körde jag tillbaka till stan igen. Ännu en nattjobbarkväll väntade!!
ja. bilden visar ungefär hur taggad jag var - men när jag väl var på jobbet kändes det bara trevligt:)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback