Kaffe är världens näst bästa dryck

 
Sitter framför årets mest spårade family guy avsnitt och trycker i mig dagens bästa måltid (dvs kvällsfikat -och jaaa typiskt mig att hinna äta upp halva mackan innan jag får till ett kort haha). I min jättekopp finns det massor av kaffe, hur sjutton kan man leva ett liv utan kaffe? Bland det bättre som finns här i världen,  jag menar - Det gör en piggare, får igång förbränningen, har en god smak, är noll kalorier (om du ej har mjölk eller socker) och ja, helt enkelt världens näst bästa dryck (coca cola kommer på plats ett hehe).

Nämen serisöst, här sitter jag alltså och tillängnar kaffet ett helt inlägg? Kanske kan dela med mig av någonting annat trevligt istället. soooom att jag har haft en super mysig tisdag! Jag har promenerat med Frida och varit förbi sjuka Elin med jordgubbar, melon och några timmars surrande! 

Brukar ni äta någonting på kvällarna? Och vilken tid brukar ni äta middag?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback