Svar på kommentarer

EBBA (inlägg - vad tror ni om detta;)? )
Så bra bild! Det är alldeles för mycket fokus på detta, även jag halkar dit allt för ofta... Men då brukar jag tänka - Lyckan blir inte större bara för att man har det där mellanrummet mellan låren, eller blir av med några extra centimeter. Den verkliga lyckan kommer från insidan! Kram

Svar: Hej Ebba! Visst är det en fantastisk bild:) Man bör inte stirra sig blind på sina komplex, för det gör inte att man blir lyckligare, som du skriver. Du har så kloka tankar, tack för att du delar med dig! kram på dig med:)

LISA (Inlägg - Skönt att inte vara
egoistisk)
Ville bara tala om att jag blir så peppad av att läsa din blogg! älskar dina självförtroende inlägg :)

Svar: TUSEN TACK Lisa. Du gjorde just min dag med din kommentar, så fantastisk du är! Och kul att du gillar bloggen, bara att lämna kommentarer om du har önskemål om inlägg. Kram fina du!<3

 
SIRI (Inlägg - Skönt att inte vara egoistisk)
Du är så bra!
 
Svar: Hej Siri. Glöm inte att du är MINST lika bra. Ha en fin dag<3 



VERONICA (Inlägg - Skönt att inte vara egoistisk)
Om jag hade varit singelkille hade jag lagt in stöten helt klart jullan!!

Svar: hahahaha, raooow;) 

ANONYM (Inlägg- Från två timmar till tio minuter)
Jag slår det! Tre minuter i duschen, 2 minuter för kläder och hår. ;)

Svar: Känner mig i underläge. Måste bli snabbare,the game can begin. Återkommer om en månad;) haha! 

NETTAN (Inlägg - En räddad tisdagskväll)
Måste bara säga du är sjukt inspirerande, jag har tyvärr läst och sett så många andra unga tjejer som har fastnat i det här nyttighetstänket där man ska träna varje dag och äta så rent som möjligt. Att se dig en vacker,snygg och tjej som har vett i skallen som har en bra livsstil där du både tränar, äter bra och varierande, träffar vänner och är social och har som jag ser det ett bra liv. 
Jag läser din blogg dagligen och jag älskar varje gång jag kommer in här för jag bli lycklig! 

PS. keep up the good work! :D KRAM!

Svar: Men herregud, nästan så jag får tårar i ögonen. Tack som fan för din kommentar. Blir lycklig ända in i hjärtat. Det gör mig så glad att du får glädje av min blogg:) OCH att du fått "rätt uppfattning" av min blogg. Helt jäkla underbart!! TACK DU FINA <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback