När du hatar din kropp, tänk såhär:

När jag tycker att min mage är tjock brukar jag tänka såhär:
- Nej jag är inte tjock. Bara uppblåst eftersom jag ätit "känslig mat" xD
- Nej jag är inte tjock. Jag ska bara ha mens. haha! 

När jag misslyckas med någonting:
- jag är INTE dålig.
- Jag testade i alla fall. 
- Jag gjorde allting jag kunde. 
- Det var meningen att det skulle bli såhär.
- Bättre att ångra någonting man gjort...
- Det går bättre nästa gång. Nu har jag fina erfarenheter!

När jag tvekar/är nervös för någonting:
- Jag testar i alla fall. Kan inte gå mer än fel?
- Jag är faktiskt mke bättre än jag själv tror. 
- Jag kan, för jag är fan bäst. 

 



Kommentarer

Hej! vilken underbar blogg du har. Du ger en verkligen inspiration. Tänkte du som är så självsäker osv måste ju ha en kö med killar bakom dej :p så nu till frågan : är du intresserad av en speciell kille just nu? (du behöver inte skriva ut namnet på personen såklart :))

Åh, vilka bra tips! :)

Hej Julia!
Jag måste bara få berätta att jag älskar din blogg så sjukt mycket!! Själv är jag 20 år och kämpar varenda dag med mitt självförtroende och min självkänsla. Helt ärligt så kan jag säga att du hjälper mig så galet mycke, att få läsa dina peppande inlägg får mig att må så mycket bättre och jag vill bara säga TACK för världens bästa blogg och en sjukt inspirerande tjej!! Kram på dig:)


Kom ihåg






Trackback