En helt vanlig måndag

 
Träffade brudarna (Jenny, Matilda och Elin) i stan vid halv sju igår för restaurang häng. Jag tok älskar uteserveringar. Vi körde på med både förätt och varmrätt. När jag frågade vad vi firade så svarade brudarna "ehh..ehh.. vi firar att det är måndag... och att vi har sjukt snygga klockor allihopa". what to say liksom;)

Haha, därefter hängde jag på och handlade en sväng innan nattjobb väntade. Jag tyckte faktiskt lite synd om han som jag jobbat med i natt, jag har verkligen haft skrattanfall efter skrattanfall och han har i princip sagt "Alltså julia.... det där var egentligen inte heller kul men HAHA" Natthumorn är verkligen inte att leka med. xD

nu ska jag slumra i någon timma innan städning, träning och häng med Frida väntar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback