Måndags pepp


1. Jag har friska och fina ben som kan ta mig vart jag vill i världen.
2. Jag mår så bra just nu att jag ofta skrattar tills tårarna rinner. Äkta skratt(!!)
3. Jag har nära vänner som älskar mig för den jag är & som jag älskar varje dag.
4. Jag ser framemot Avicci i februari och summerburst i maj.
5. Jag har ett fint jobb där jag får hjälpa människor.
6. Jag älskar min blogg. Blir alltid lycklig av att logga in här! 
7. Choklad är det godaste som finns & idag ska jag äta massor hehe;)
8. Om en vecka är det jul & jag faktiskt älskar julen å allt som hör den till!! 
9. Jag är även glad som får bo i en perfekt lägenhet. 
10. & varje dag är jag glad över livet. Å att jag är precis den jag är just nu<3

Vad är du glad och tacksam över idag?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback